sütünüzün yetmediğini nasıl anladınız. Memelerim ilk zamanlardaki gibi sert olmayınca ben de sütüm yetmiyor zannediyordum. Ancak memeler terbiye oluyor ve yumuşak kalıyormuş.
Göğüslerinizin doluluğuna bakıp sütün olmadığını düşünemezsiniz. Bu yanlışa ben de düştüm.
Bir de o yutkunma sesini ben bebeğim küçükken hiç duymadım. Doktorunuz yanlış yönlendirmiş. Kilo alımı ve kirli bez takibi yapmanız yeterli.
Bir de bebekler doysa da aranmaya devam edebilir. Bu çok normal. Oral dönemseler çünkü. Sık sık emzirmeye devam edin. O süt artırma yöntemlerinin hiç biri bebeğinizin emdiği kadar artırmaz. Emdikçe süt gelir. Memeler terbiye olup yumuşayacak. Çünkü memeler bi depolama alanı değil, anında üreten bi fabrika gibi düşünün.