Kızlar sütüm yetmiyor günde bir kaç defa mama vermek zorunda kalıyorum max 3 ya da 4 defa oluyor ama bebek prematüre anne sütü bile gaz yapıyor kaldı ki mama. Perişan oluyor yavrum gaz sancısından. Sütü arttırmak için ne yapmamı önerirsiniz? Rezene çayı, malt içeceği şekerli şeyler tüketiyorum bol bol su içiyorum zaten ama yeterli gelmiyor siz ne yapmıştınız da işe yaramıştı paylaşır mısınız?