Sevilayatlas kendi kendinize diyet yapın eğer meme reddi geçerse alerji var demektir , benim bebeğim de beni sürekli itiyordu içmek istemiyordu sütümü , doktorun biri süt ve süt ürünleri diyeti yap dedi biri kakada kan yok diyet yapmana gerek yok dedi , ben kendim diyet yapmayı seçtim ve çok şükür bir kaç gün içinde memeyi almaya başladı sakin bir şekilde , diyet yaptığınızda hemen geçmeyebilir biraz sabırlı olun yaklaşık on gün içinde vücuttan atılıyor tamamen çünkü