E-urey [silindi] üstünde ölçek kısmı var oradan bakarak yapabilirsiniz benim kızım çok katı yemediği için bir tık daha su ekliyorum öyle veriyorum çok beğenerek yiyor 🥰
E-urey Ayseee60 bu gece mamasının tadına ben baktım 😂 yani biz yetişkinlere göre tatsız tuzsuz bişey ama kızım sevdi benim
Glsmarjn [silindi] cok tesekkur ederim icergi gayet temizmis bende alabilirim umarim sizin bebeginizde severek tüketir 🌺
Merihh Ayseee60 üzerinde yazdığı gibi su ile karıştırıyorsunuz bunu arı mamalar gibi pişe etme gerek olmuyor bebeğinizin ayına göre 1 yaş üstü ise süt ilavesi yapabilirsiniz ekstra meyve falan koymaya da gerek yok tadı gayet yerinde 🥰