Yorgunumdostlar Bnde ozamsn kestim bnce yeter zaten yaz sıcak üstelik dişleride çıkmış artık yemeğini yesin ne var vicdan yapacak anlamıyorum bunkadar emzirmeye anlam yüklemek öldürmüyoruz çocuğu hasta etmiyoruz hem mutlunanne mutlu çocuk bu karar sizin lütfen bu boş lafları kafanıza takmayın çocuğunuz ve siz sağlıklı oldukça sorun yok bn öyle uygun gördüm diyip kapatın konuyu bi kadının doğum şekli emzirmesi emzirmemesi anneliği hakkında bilgi sahibi olunacak birsey değil ayrıca kim kendi hayatı dışında başka hayatlar hakkında bu tarz yorum yapıyorsa o kişinin psikolojisi bozuktur böyle düşünün