Bende kendimi sorguluyordum postunu okuyana kadar . Bende bırakmak istiyorum artık memeyi ne uyku ne huzur bisey kalmadı . Sadece ağız alışkanlığı için sürekli emiyoruz ve bensiz meme olmadan kesinlikle durmuyor bir iş yapamıyorum benimde bebeğim 10 ay 3 günlük ama bende birakicam . Bıraktıktan sonra devam sütü ile devam etmeyi düşünüyorum cicibebe seviyor yada onu da verebilirim biberonla . Ama inanın bunu yaşamayan kimse bilemez bunun yanında 2 kızım daha var onlara çok agrasif davranmaya başladım eşime aynı şekilde günde sade 4 saat uyuyabiliyprum halim olmadığından ev işi bile yapamıyorum yaptığım zamanda uyku ağır basıyor çok yoruluyorum bende biraktiricam maalesef . Herkes boş boş konuşuyor kimse empati yapmayı bilmiyor