Ve siz bu postlara isyan ederken unutmayın ki,
“Pencereden baktığınızda güneşi esirgemiyorsa gökyüzü, birileri bedelini ödediği içindir.”
Eşlerimiz, askerlerimiz, jandarma, polislerimiz bu bedeli öderken sırtlarını taşıdığı evleri ile peşinden gittiğimiz için gurur duyuyoruz ve onlarla beraber bizde bedel ödüyoruz.
Siz kafanızı yastığa rahat koyarken bu posta isyan ederken, bizde gecenin 4’ünde sabahın 8’inde ya da gece gitmiş öğlen 1’de ya da pardon haftalarca aylarca uzak kalıp nöbetlerden dönmelerini bekliyoruz eşlerimizi.
Tabi ama siz nereye gideceği belli olmayan insanların postuna katlanamıyorsunuz.
Elinizi vicdanınıza götürüp öyle post açın.
Lcw kodu en üst sırada tutuşturulup hala ACİL %40 İNDİRİM KOD LAZIM, İNDİRİM KODU YOK MU, %25 İNDİRİM KODU, diyenlere de post açık bekliyorum.