Babyboyss
2-3 sene de bir sizde ev değiştirin çocuğunuzla beraber sizinde gündeminiz bu olur, yükünü taşımadığınız olaylara yorum yapma cesareti de bulmayın bence.
Bir cümle yazın arama butonuna kaç kere sorulmuştur o soru.
Evet bende çok sık gördüm, bende bu durumun içindeyim belki fazla olmuş olabilir bir başlık altında herkes konuşsaydı daha iyi ama çocuklarını, evlerimi, okullarını, sosyal hayatlarını etkileyecek bir durum.
İki sokak öteye taşındığımız da afallıyoruz daha şehir değiştiriyoruz.
He şimdi şeyciler çıkar;
“İşte evlenirken biliyordunuz, ne bu böyle neresi olsa gitmeyecek misiniz?”diye.
Biz eşimizden veya görevinden ötürü sıkıntı çekmiyoruz belirli sebeplerden ötürü sürekli ev değiştirmekten, sosyal hayatımızın kısıtlanmasından; çocukların düzeninin bozulmasından, sağlık olduğu zaman hastane bulamamaktan, tayin çıktığı yerde gönlümüze göre ev bulamamaktan sıkıntı çekiyoruz.
Umarım bir gün yolunuz gurbete düşmez de bütün evinizi taşıyıp 32 saatlik yola düşmezsiniz.