Bende en incesi 2. Fotodakiler oluyor galiba onlardan var 4 tane 10 gr normalde altın takmayı sevmem ama kolumdan çıkarmıyorum yamulma falanda olmadı depremden sonra kendimi iyi hissettm kolumda durunca güvende oluyorum hemde bozdurmak istesem tek tek satarım diye düşündüm 20 gr olsa ihtiyacım az para olsa koca bilezik gidecek çünkü