Pattiz ellerimtombik1 ben oy verdim ama alttaki kutucuğa oy verdim 2. Fotoğraftaki diye yazdığını düşünerek 😂 1 tane alacak olsaydın 1. , ama 3 tane alacakmissin o yüzden 2.den yana kullanıyorum oyumu
Omeraslan ellerimtombik1 ben bir tane kibrit çöpü düz tercih ettim. İki tane de yanına su yolu Ajda 😃 bence güzel duruyor bu şekilde.
Oanne Kibrit çöpü kullanıyorum ben saat ile de çok yakışıyor Ama şekli çabuk bozuluyor geçen üstüne yatmışım hafif eğilmiş bir tanesi
Laden ellerimtombik1 bende yarın alacağım nasipse ajda. 20 gramları çok hoşuma gitti dün denedim bayıldım. Benim baktığım altı yaylı gibi duruyordu kibrit midir nedir bilmiyorum ama🤣
Oanne ellerimtombik1 20 bana da çok gelmişti ben 3 tane 10 g almıştım hem burdayım diye bağırmıyor hem de ışıldıyor
brmelekannsi ellerimtombik1 bende 3 lü olanın çeliği var bende yeni post açtım acaba genişlettirebilir miyim bilgisi olan var mı? Teyzem verdi taktım ama çok zor çıkıyor 😂