anayimbenanaaaa eşim Erzurumlu sık sık gidiyoruz, iş açısından nasıldır bilmiyorum ama imkanları çoğu doğu iline göre gayet iyi, 2 büyük hastanesi 1 özel hastenesi ve sayısını bilmiyorum ama Bi kaç da küçük devlet hastanesi var. Avmleri var, biri baya büyük, piknik alanı vs çok, biraz da ne beklediğimize bağlı tabi ama gayet yaşanılabilir Bi şehir, eşim Erzurum olsun çok istiyor biz de ağrıdayız, Erzurum çok çok iyi çıkarsa çok garipsemezsiniz diye düşünüyorum doğuya geldiğiniz için