Aselzumra23 başlığı görüşünce memurlar nette sürekli sayfayı yenilediğim günler geldi aklıma. Resmen 1 yıldan fazla oldu. 😅 bu yıl kim neyi istiyorsa öyle ayarlama yapmışlar diye duydum. Gitmek isteyen gidecek kalmak isteyen kalacak. Uzatma, ipka, durdurma, gönüllü şark vs hepsini kabul etmişler 😬 herkesin gönlüne göre sonuçlanır umarım ❤️