Hediye-73 bana istediğiniz gibi sorabilirsiniz. üç buçuk aylıkken pavlij bandajı kullanmaya başladı. sol kalça çok geriydi. tedaviye 7/24 devam ettik sonrasinda.sadece yıkarken cikarirdik 10 gunde bir. 8 aylık olunca röntgen çekildi sol kalça da hala gerilik vardı. Eskisinden daha iyiydi. Ama doktor artık çıkaralim dedi. Emeklesin hareket etsin. .
1 yaşinda bir rontgen daha cekildi. Açısı 32 idi…. ama 30 un altinda olmalı bu yaşda. Yani Hala geriydi kalça. Geçmezse ileride ameliyat dusunebiliriz dedi. Ama ustune bastikca çatınin duzelecegini öngöruyorum dedi. 2 yaşında olunca gelin dedi.
2,5 olunca goturdum. Dedigi gibi olmuş. Duzelmeye baslamis. 28 dereceye dusmus. Ameliyat vs. Gundemde yok artik. Duzeldi yani. Ama her yıl kontrole devam edecekmişiz ergenliğe kadar.
Bu arada geri iken bile kalcasi yurumesinde goruntusunde bir tuhaflik yoktu. Sadece 3,5 aylijjen bir bacagi kisa gorujuyordu. O da kalçası cok geri idi. Çıkmaya yakin bir kalcaydi. Pavlik bandaji ile duzeldi o goruntu.