Bizim sağ bacakta gelişim geriliği var alfası da 54 sert kalça abdüksiyon ortezi kullanıyoruz çift bez kullandık işe yaramadı frejka yastığı kullandık o da işe yaramadı tavsiyem iyi bir ortopedi doktoruna götürün üni hastanelerinde öğretim üyesi falan olur onlar işi iyi biliyor