ikibeybiannesi hayır takibi bıraktık değeri yükselince iki hafta da bir kan verdik ve yükselince bıraktık arada grip vs olunca değeri düşüyor ama tekrar çıkıyor sonra siz de endiselenmeyin boğaz enfeksiyonu soğuk algınlığı flndr o yüzden ateşi çıkıyordur birşeyi yoktur inşallah