Kızlar 9 aylık oğlumu 3 gün önce hastaneye rutin kontrole götürmüştüm tahlil aldılar fln dün tahlil sonuçlarına baktı doktor kanla alakalı bir değeri çok düşük çıkmış ve bu yeni değil 3 aydır verdiğimiz tüm tahliller de düşükmüş hep o zmnlr grip olmuştu oğlum ona bağlamışlar fln ama ne zamandır grip olmadı oğlum gayet iyi bugün tekrar kan verdim ve aynı şekilde çok düşük çıktı bizi Erzuruma çocuk hematoloji bölümüne yönlendirdi kanla alakalı bir hastalığı olabilir fazla öpmeyin koklamayın dedi bu ne demek oluyor şimdi daha önce başına böyle bişey gelen var mı pazartesi Erzuruma gidiceğiz çok korkuyorum