Gamzeeeeee16 Ysmndmrl yok kabız değildi 3 kere oldu içindeki birleyen Alerji olmuş olabilir dedi doktor pek içime sinmedi ama kaka tahlili yaptırdım doktora gitmeden önce o daha çok rahatlattı beni tahlil sonucu temiz şıktı
Ogretmennnnn_____ Gamzeeeeee16 bende devletin verdiğini kestim ocean aldım ve kan kesildi demek ki o yapıyor Muş
Ogretmennnnn_____ Gamzeeeeee16 hemen danıştım kk Foroğrafı attım doktor ilk kez o ilaç içtiği için olmustur onu kesin devam ederse hemen hastaneye götürün dedi zaten bırakınca ilacı bir daha olmadı olsa mutlaka götürürdüm 😇