Kızlar bugün 4 aylık aşımızı olduk sağlık Ocağı demir ilacı verdi sadece bir damla verdim bebeğim 2 kere kaka yaptı ikisindede kan var ebeyi aradım doktora götürün dedi kan ilacı bütün kakayı koyulaştırır biraz biraz olmaz dedi birazdan doktora gideceğim yaşayan oldu mu bu durumu çok korkuyorum içime ateş düştü resmen lütfen es geçmeyin