Kalbenbagli arkadaşlar 13 ay 4 günlük bebeğim. 4 gecedir neredeyse hiç uyumuyor. Normalde de 2 saatte bir nadiren 3 saatte bir emmek istiyor. Buara 9-10 gibi yatıyor gece uyumuyor ve 6,7,8 gibi kalkıyor. Bizde bir anormallik mi var acaba. Ayrılık kaygısı yaşadığını düşünüyorum çünkü sürekli peşimde gündüz. Hep kucağımda olmak istiyor bacaklarıma yapışıyor. Artık çok yordu uykusuzluk. Tavsiyesi bilgisi olan var mı?