Kalbenbagli Valla ben çocuklarda şunu gördüm ki; aç olsa asla ve asla öyle susacak değiller. Bangır bangır ağlıyorlar. Yani çocuk asla aç kalmaz. Açsa belli eder. Bizim ki öyle. Açken kıyameti koparıyor. Bana kadın doğum doktorum 40 kontrolünde bebeğini artık uyandırma o yenidoğan değil, sarılık dönemi bitti, kendisi kalkmadığı sürece beslemek için kaldırma dedi. 60 yaşında adam, 2 çocuk babası, dünya kadar bebeğin doğum doktoru. Çok ta haklı, hiçbir zaman (ilk 3 ay hariç) beslemek için ben kaldırmadım. Kendi kalktıysa emzirdim, gündüzleri mama destekliydi, geceleri sadece emdi. Şimdi de durum sizinki gibi. Kg alımı, gelişimi iyi. Onlar ne yapacağını biliyorlar. İçiniz rahat olsun. 🌸🌸