Denizege07 düştüğü yerin yüksekliği önemli kardeşim 50 cm altındaysa korkma çok düştüğü yer parke ve halıysa yine korkma ama 50 cm üstü betona düştüyse sıkıntı arka tarafı vurduğunda ön kısım etkilenir ön tarafı vurduğunda arka kısım etkilenir beyincik dediğimiz bölüm arka kısımda bulunur o yüzden kafa üstü düşmelerde genelde korkuluyor diye biliyorum kafada iki tane bıngıldak bulunur biri üstte biri arka tarafta bıngıldak beyinde adeta koruma bariyeri gibi çalışır ve 2 yaşına kadar bebeklerin kafatası elastik gibidir olan darbeyi çok içeri yansıtmazlar gözlerde kayma kusma bilinç kaybı aşırı ağlama yada aşırı durgunluk gözlemlersen hemen bi hastane aciline koş şu an gitsende gözlemle diyecekler bişe yapmayacaklar 72 saat çok önemli bu tarz düşmelerde aman kar zarar olayını göz önünde bulundurmadan tomografi gibi radyasyon bombardımanına tutmayın çocuğu fışkırır tarzda kusması gözlerde kayma gibi belirtiler olursa da vakit kaybetmeyin bişe olmaz Allah’ın izniyle tekrarının olmaması dileğiyle ama bir kez düştüyse sürekli düşecektir artık aman dikkat