Denizege07 Çok geçmiş olsun canım, Kızım şuan 9 aylık geçen ay yataktan düştü, yatak çok alçak olmasına rağmen doktorumuz düşme çok önemli şimdi belirtisi olmaz 2 gün sonra olabilir, kafa travması başka bir şeye benzemez dedi hemen acile gittik bt çekildi çok şükür bişey olmamıştı. Bence işini şansa bırakma, sende elbette düşürmek istemezsin annesisin ama olmuş, olacağa çare yok hemen hastaneye götürün bence. Bir şey olmamış bile olsa, bir şey olup geç kalınmasından iyidir hastaneye gitmek...