Aass omer12 ben de deniyim 3 aylık oldu oğlum ama pişiği tam olarak geçmiyo bir gün geçse diğer gün pişik bepantol ve sebamed kullandım bepanthol daha iyi geldi ama arkoyu denicem🤗
Belis- Eylullmomss bnde muslete kullndım travazol kullandım zeytinyağı kullandım bepantol kullandım hiç biri işe yaramadı lansinoh göğüs kremi bire bir çözdü geçmesine yakın da sarı kantoron yağı