Haribo42
Merhaba ☀️
Her çocuk kendine özeldir. Genel hareketleri, oyuna katılımı, öfke durumu nasıl?
Görümcem 4 yaşında konuşmuş mesela. Olabilir böyle örnekler var.
Bol bol kitap. Kendi okuduğunuz kitabı bile sesli okuyun derim.
Hareketle ifade ettiğinde; “Anlamadım anneciğim, söyleyebilir misin?” Diye tabii çok zorlamadan üstüne gidin bir iki kez.
Kolaya kaçmak oluyor bazı çocuklarda. Zaten anlaşılıyorum algısı oluşuyor.
Şarkıların da etkisi çok. Oğlum ilk konuşmaya başladığında şarkılardaki kelimeleri alırdı.
Sağlıkla büyüsün minikler ❤️