Çok iyi anlıyorum sizi bende hemen hemen bir ay olacak bırakalı iki yaşına girdikten iki gün sonra bıraktırdım. O kadar zor ki dört gün kendime gelemedim ağlamaktan gözlerim sisti aramızdaki o bağ kalmayacak duygusu oldu o gelip sordukça sevdikçe içim bir hoş oluyordu biri ver dese o an verecek durumdaydım ama öyle böyle bir hafta içerisinde ikimizde kabullendik. Mümkünse dışarlarda vakit geçirin başbaşa kalınca durum çok duygusal oluyor ağlamaya yer arıyor insan lohusa misali