Ah biz anneler ah şu anne yüreği, merhametii 🌸 çok geçmiş olsun size ve eşinize ❣️ şöyle düşünün hiç emziremeyen anneler var onlarla empati kurun ben 22 ay boyunca emzirdim diyin onun artık tamamen besin alması gerek diyin evet onu bıraktırırken gözünüzün önünden su gibi akıp geçmiştir minicik halleri geceleri kalkıp emzirmeniz 💘ama artık o bir 22 aylık tostos annesiiiiii öyle düşünme sen olur mu 😍