Aslmra80 Kuzenimin kızı 4. Evre lösemi atlattı çok şükür. İlk öğrendiğimizde hastanede ben vardım doktor sevdiklerini çağır vedalaşsın gelebilecek en son noktaya gelmiş yapacak bişeyimiz kalmamış demişti. O kadar kötüydü ama çok şükür Allah bize bağışladı ertesi günü göremez diye düşündüğümüz kız 4. Senesinde ve sağlıklı 🙏🏻 Belirtilerinde aşırı yorgunluk hızlı kalp çarpması nefes darlığı sürekli uylu hali ve ağdadan sonra ağda yapılan bütün yerlerin sinek ısırmış gibi nokta nokta kabarcıklar çıkması vardı. Biz tesadüfen Kızılaya kan verirken öğrendik apar topar hastane süreci başladı. Allah korusun umarım öyle birşey çıkmaz sizde ama çıkarsa da en büyük yardımcınız moral. Moralinizi ne olursa olsun yüksek tutun gerisi Allaha kalmış. İnşallah öyle birşey çıkmaz ama çıkarsa diye size bunu anlatmak istedim .