Evet bayanlar gecen soru sormuştum kimse yazmadı. Beyaz kanım 1 senedir yüksek çıkıyor ve bu araştırılıyor 2 buçuk yaşında kızım var tahlil verdim lösemi testi sizden ricam bana dua eder misiniz testim temiz çıksın. Tabiki hersey Allah’tan zaten böyle kendimi teselli ediyorum 1 aya kadar sonucum çıkacak. Rabbım yavrumun yüzüne bakar inşallah. Banada dua ederseniz çok sevinirim . Hepinizi kocaman kalbinizden öpüyorum