Turkiloganne teşekkür ederim herkes bebeğime küçük diyor çok üzülüyorum üstüme çok geliyorlar ben kendimi rahat ettrsemde başkalarının dediği yoruyor beni bebeğimi bende gezdiremiyorum kirkimdN sonra ilk defa iki gün önce gezdik oda yürüyüş mesafesi ockadar evin içindeyim ev iş yemek bebek derken çok yoruluyorum herşeyi yememek rağmen sütüm az anlamadım gitti hayırlısı olsun sizde kendinizi üzmeyin bişey olmaz bide karışmış gibi oluyorum ama yanlış anlarsınız çok özür diliyorum şimdiden 🙏🌼 bebeğinizi çok paylaşmayın kolunu bacaginiz yüzünü ben nazara çok inanırım maşallah bebeğinizin kilosu başka insanları yani anlatamıyorum kusura bakmayın kiskandirabilir çekemeyen insan çok 🙏🌼