eymennmom- yürüyüş yaptıkça ağrı azalıyor. Benim fıtıktan belim tutulmuştu ilk 20-25 gün yürüyemedim, belim açıldıktan sonra leslie ve yürüyüş yaptım 2. ayda bayağı toparlandım 3. ayda da artık hiç doğum yapmamış gibiydim. İlk günlerden itibaren her gün en az yarım saat kadar yürüyüş yapılırsa çok daha kolay toparlanılır diye düşünüyorum. Korse de dikişleri tutup ağrıyı azaltıyor ama benim karnım çok büyüktü aldığım korseler asla karnıma olmadı 40’ımdan sonra kullanabildim 😂 takınca insanın içi daralıyor ama çok daha rahat yatıp kalkıyorsunuz yanma hissi minimuma iniyor 😬