eymennmom- kızlar 4 gün önce sezeryan oldum lavaboya kalkıp gelirken sol taraftaki dikişlerde aşırı derecede yanma oluyor ve yürüyemeyecek hale geliyorum. Ne zaman geçecek bu durum çok zorluyor beni. hiç geçmeyecek gibi
bilghrz eymennmom- suan bende aynu durumdayım 3 gün oldu doğum yapalı feci yanma acı var yürüdükce geciyor gibi
96sevval eymennmom- bir haftada geçiyor en fazla 15 güne de eski halinize döneceksiniz merak etmeyin hiç geçmeyecek gibi geliyordu bana da özellikle hastanede … ama geçiyor
benimbebegim eymennmom- Bende de olmuştu 15 günde toparlanmıştım yavaş otur kalk ama hafif tempoda yürü evin içinde, sonrasında yine oluyor ama çok nadir kış aylarında özellikle
eymennmom- bilghrz benimki geçmiyo aksine yürümeye devam ettikçe daha çok yanıyor hemen uzanıyorum oyle geciyor yanma hissi
Hatice58 Sağ ve sol taraflarda olan yanmalar dikiş bağlama yerleri olduğu için yanma oluyor 1 hafta 10 güne geçiyor merak etmeyin, çok zor bir süreç bol bol merdiven inip çıkmaya çalışın yürüyüş yapsın evin içinde. Benim 3 ay oldu hala ara ara ağrım oluyor.
Ogibuse eymennmom- gün geçtikçe hafifleyecek sabret o dediğin ağrı 2 hafta içinde tamamen geçecek inşallah benim öyle oldu sonra sadece azcık yatıp kalkarken ağrı olacak sonra bitecek 1 aylık olduğumuzda hiç ağrım kalmamıştı inşallah öyle olur ❤️
Esraerdemserin eymennmom- oğlum 5 aylık oldu benim ara ara hala agrilarim oluyor. Sağ ve sol dikiş bitim yerleri ilk etapta çok ağrıyor. doktora sorduğumda çok normal dedi. On güne kadar şiddetli acılar gidiyir merak etmeyin. Anne olmak kolay değil diye boşuna dememişler gerçekten çok zor. Hele sezaryen ile anneyseniz daha da zor..
Adenmoms68 eymennmom- benimki yürüdükçe daha cok agrıyordu yatarak gecmesini bekledim uzun sürdü ama cok canımın yanmasından iyi 3 ay oldu dogum yapalı daha tamamen gecmedi cok iğrenç bir agrı ama agır olan agrılar 20 güne düzeliyor
Maviim eymennmom- Zamanla geçer. Bende yanma olmadı sadece acıyordu ilk günler ama 3. Günden sonra tuvalete oturup kalkarken acımamaya başladı artık herkeste farklı sanırım. Merak etme zamanla geçecek canım 1 hafta geçsin bi rahatlıycaksın