ilaydacemiko yani doktorunuz sallamış. Başka bir doktor daha deneyin derim. Bebeğiniz sadece anne sütü emiyorsa cocugu aç bekletemezsiniz ya. Ne zaman isterse emzirin yazık cok minik kokunuz için bile emiyor olacak. Ben bebeğimi ne zaman isterse emzirdim bir ayda max 700-1000gr aldı. Yani öyle aldıkça almıyorlar. Anne sütü şişmanlatacagını sanmam.