Bebeğim 37+3 de 3250 doğdu boyu 50 cm di şimdi 21 günlük olduk 3850 olmuş doktorum astronomik kilo almış beslenme aralıklarını aç dedi açıkçası ben fazla beslendiğini düşünmüyordum başka bir hastalığı olabilir mi ? 10 günde çok kilo aldırmamaya çalışıcaz ama ne kadar beslemeliyim hiç bilmiyorum kaç cc ile beslemeliyim sadece anne sütü ile besleniyor bu arada