Minnakpremses kbr_8817 doktor bizim için normal dedi eğer yapamadığı için huzursuz değilse karnı şiş ve sert değilse sorun değil dedi sizde Bi götürün içiniz rahat etsin isterseniz. Ama bazı mamalar kabız da yapıyor ona da dikkat edin
munevveraydiner [bilinmeyen] anne sütünde 10 güne kadar normal mama filan alıyorsada 5 gün canım telaş etme hemen karnını filan ovala ayaklarına azcık hareket yaptır rahatlatır bağırsakları
ebruturannnn DenizY normal canım anne sütü alıyorsa benim oğlum bazen 5 günü geçiyor yapıyor hatta sürekli öyle 3.4 günde bir yapıyor o gün de 2 kere falan yapar sıkıntı tok yani 5.7 geçerse iyi degil diyorlar