DenizY Bebeğim 25 günlük. Bugün 3 gun kakasini yapmadı dün bi kez etmişti bugün daha etmedi kabızlık mı var acaba
melasya DenizY normal anne sutu aliyirsa eger.5 gun sonra sikinti yaratirsa bu durum bebegi rahatlatmaniz gerek fitil ike. dr unuza danisin birde
Birannebirogul Birannebirogul Pnarr_ oysaki benim oğlum yenidoğan döneminde her benzinde kaka vardı 😀 bez masrafindan kurtarmış sizi 😀
Sumeyra26 Pnarr_ doktorunuz bu durumu nasıl karşıladı bilgilendirir msiiniz beni de benm bebeğim de de aynı sorun var
Pnarr_ Birannebirogul valla o kadar bez almıştım bitiremeden başka numaraya geçtik kızım ne olur yap diyordum şimdi hergün yapıyor bazen beline çıkartıyor içimden diyorum al sana acısını çıkartıyor 😃
Minnakpremses DenizY benim kızım da 2 buçuk aylık 7 günden önce mümkün değil yapmıyor doktor anne sütü aldığı için normal dedi
kbr_8817 Minnakpremses benim bebeğim hem annensütü hem de günde 3 kez mama alıyor bu 3. Günü kaka yapmıyor normal mi ?
Uzuni DenizY bizimkide 2 günde bir yapıyor bazen 3 doktora sorduğumda 2 haftaya kadar normaldir dedi😕
Pnarr_ Sumeyra26 doktorumuz da şaşırdı lavman yaptık o zaman bile yapmadı karnıda yumuşaktı 350 gram aldığı için aptamil prosyneo mamasına başladık sindirim sistemi için onu verdi doktorumuz çok şükür atlattık
Minnakpremses kbr_8817 doktor bizim için normal dedi eğer yapamadığı için huzursuz değilse karnı şiş ve sert değilse sorun değil dedi sizde Bi götürün içiniz rahat etsin isterseniz. Ama bazı mamalar kabız da yapıyor ona da dikkat edin