AsyaMerve38 Viir bende yaptırmayı düşünüyorum da doktora gidince hemen yaptılarmi ya da siz aşıyi aldınız sonra mi gittiniz doktorun yanına nasıl oldu
Viir AsyaMerve38 doktora gittik canım aşı planlaması yaptık ve eczaneye gittik hemen aşımızı aldık sağlık ocağında yaptırdık şifa olsun yavruna..
CmreKSidar Viir dün doktorum rotanın zamanı var ama menenjitin yok ama beklemenin anlamı yok ne kadar erken o kadar iyi demişti geç kalmadınız yani ☺️