Viir tabi ki yaptırabilirsiniz. Başladığınız aya göre doz sayısı değişir. Tablo bırakıyorum ordan kontrol ederseniz doz sayısını da hesaplayabilirsiniz . Biz 7-9-13 ayda bexsero, 8-13 ayda nimenrix yaptırdık.
İki çeşit aşı var , koruma için ikisinin de yapılması gerekiyor. Bir tanesi bexsero .
Diğer de 3 çeşidi var bir tanesini seçip yaptırabiliyorsunuz nimenrix, menactra ve menveo.
