Busebulut Yamacefeninannesi 23 derece de kı klımalı odada be gıydırıyorsunuz bebegınıze ? 4 aylıkken falan ne gıydı mesela
Yamacefeninannesi Busebulut ya i ince kollu pijama giydiriyordum üzerine ince muslin orterdim ama bebek iken klimalı odada tutmuyirduk kapılarımız hep açık klima öyle çalışıyordu evi komple 23 yapıyoruz
Mervetnl Busebulut sordum çok soğuk ayarda çalıştırmayın, bide imkan varsa cam açın direk çarpmasın üstüne bişi olmaz dedi. Araba içerisinde de aynı şekilde açarsanız ekstra giydirmenize gerek yok dedi 🥰
Yamacefeninannesi Busebulut evet biz tüm evi aynı dercede yapıyoruz doğduğundan beri şuan 2 yaş olacak.hala o sekil
Busebulut Mervetnl kısa kollu ve şortla yatabılır yanı hıcbır sorun olmaz 😇odamızın camını da yarım aralık bırakalım o zaman tesekkjr ederım