htchkn aslında benim için hiç kolay olmadı. Önce gündüzü 2 ye düşürdüm öğle uykusuna yatmadan önce ve gece uykusuna yatmadan önce icirmeye başladım gecede kalkma durumuna göre bazen 2 bazen 3 kere içiyordu ögle uykusuna yatmadan çorba icirdim mamayı vermedim su verdim bı 5 gün kadar zorlandık uyumak istemedi sonra alıştı sadece gece yatarken içtigi kaldi onu da aksam yemeğini yatmadan 2 saat önce yedirdim yarım saat önce de meyve verdim tok olduguna emin oldum su içti yattı yine buda bı 10 gün kadar sürdü uykuya dalması ama gece mamasina bu süreçte dokunmadım gündüzü tamamen hallettik gece kaldı sadece ben çocuğuma göre uyguladım belki önce gece sonra gündüz sizde daha çok işe yarayacaktır gelelim geceye aç olmadigini açlıktan uyanmadigini biliyorum tamamen alışkanlık bu süreç 1 ay sürdü 90 90 90 3 kere içiyordu 90 60 30 yaptım bu 3 gün devam etti sonra 60 30 30 bu da 3 gün çocuğuma farkettirmemeye çalıştım 30 30 30 yaptım bu da 3 gün sen istersen direk kes istersen hiç 3 gün deneme sen bilirsin sonra 30 30 verdim 3. Ye su verdim buda 3 gün devam etti 3 den fazla kalkarsa yine su verdim 30 su su yaptım en son bu bı şekilde oturdu en son 30 CC kaldı sadece onda da 30 CC suya yarım ölcek mama koydum 2 gün içti 3. Gün anladı çok ağladı tükürdü en zor kısım burası bu kısık tam 1 ayda oturdu işte her kalktığında artık tamamen sadece su verdim bir süre sonra 2 kere kalkmaya başladı benim kız pek uyku sevmez öyle acikiyim susayım uyanıyim demez hala 40 kere uyanır ama en azından mama için kalkmiyormus onu halletmiş olduk şimdi her kalkmasinda su veriyorum içmiyor emzigini arıyor emzik veriyorum bu kadar 😂 sadece sabır ve gözlem burda bir sürü yazı okudum direk kesip su verenlerde olmuş benim çocuğum kabul etmedi o şekilde en iyisini sen bilirsin çocuğunun kapasitesine göre ilerlersin bizimki çok uzun sürede halletti