66arasim birçok doktor ile görüştüm süt önermiyorlar yararı yok zararı var dedi hatta doktor. Sütü ancak probiyotik hale getirirsen faydalı olur dedi yoğurt, kefir gibi. Ama ille ben süt vermek istiyorum dersen keçi sütü ver inek sütü olmaz demişti keçi sütü de ağır gelir diye hiç veremedim zaten gazlı ve genelde kabız bir bebek olduğu için. Tabi yine siz bilirsiniz ama 28 aylık olacak çok şükür keşke içirsem demedim henüz 😁