Merhaba biz ailecek bitlerden çok çektik çünkü bitler saçta yumurta yapmıştı hiç anlamam bu tür şeylerden geç farketmistim bn kızım ve oğlum kalmıştık kızımda çok vardı saclarida uzundu temizliyurduk tam bitti diyorduk yumurtalar olduğu için yumurtadakiler çıkıyordu tekrardan bitleri temizlemek kolay ama yumurtalar saça yapışıyor resmen tarayarak çıkmıyor sürekli olarak saça sirke sürdüm sonradan yumurtadakiler ölsün diye o ölmüş yumurtaların saçtan dökülmeside epey bi zaman aliyur