Yoksa bu bir hurafe mi? Moralim çok bozuk kızlar nerden geldiyse bu lanet şey dun gece duş aldıktan sonra farkettim. Saçlarım zaten kaşınıyordu 1 haftadır ama gözümle görmeyince mevsimsel diye düşündüm. Saçlarım aşırı dökülüyor zaten, tararken dökülen saçlarda gördüm 3 4 tane. Hemen kızımı kontrol ettim 10,5 aylık. Bir şey göremedim yoktur inşallah. Boyalı saça gelmez mi bit gerçekten ona göre gerçekten boyayacagim çok lanet bir şey saçımı kirli de tutmam hiç temizliğe dikkat ederim ama..