Saat başı kalk koridorda yürü canım. 1 buçukla y önce bende sezeryan oldum. Hemşireler ikidebir gelip saat başı yürümen lazım gaz sancın olur bide bu ağrıların üstüne kötü olursun diyordu hep kızıyordum onlara. Çok ağrım var yürüyemiyorum diye. Ama sonra annemin zoruyla 3-4 defa saat başı kalkıp yürüdüm. Birde kayısı kompostosu içtim her kalkmam da. Gerçekten sonra rahatladım 😁 hemşirelere kızdığım içinde vicdan azabı çektim🥹🥲 büyük ihtimal zaten sana yemekler de kayısı kompostosu veriyorlardır. İç onu muhakkak birde evden de iste yapıp getirsinler zaten süt de yapıyor bol bol iç kayısısını da ye. Ben bide doğumdan sonra 10 gün boyunca da kabızdım çok kötü☹️ bol bol sıvı al kabız olmamaya çalış bu 1 hafta içinde.