Elifakar76 Kızlar sezeryanımın ilk günü aşırı ağrılı geçti gazımı çıkaramıyorum ve çok korkuyorum bitter çikolata su komposto kayısı suyu her seyi denedim Yardım eder misiniz ne yapmalıyım
Liliales Elifakar76 öncelikle ağrın varsa hala güçlü bir ağrı kesici yapılmasını iste hemşirelerden. O etkisini gösterince kalk yürü bi 15-20 dk. Dinlen. Yine çıkmazsa yine kalk yürü aynı şekilde. Benim böyle çıkmıştı
Busranehirmila Elifakar76 bende gaz çıkartamamıştım bu şekilde taburcu edemeyiz dediler sonra hemşire geldi lavman yaptı bana. Lavmandan sonra taburcu edildim. Ama gaz sancım evde de devam etti. 2. Günün gecesi uyurken sürekli gaz çıkartmışım annem öyle söyledi 😂
Liliales Elifakar76 ben de 9da olmuştum o gece sabaha doğru çıkmıştı gazım. En etkilisi yürüyüş yapmak zor da olsa
Elifakar76 Liliales bu gece bunu yapabileceğimi sanmıyorum anca sabaha insallah. Ağrı kesici yaptılar sadece gaz sancım var şuan
Liliales Elifakar76 anladım canım karnına masaj yapabilirsin o zaman sıvazlar gibi. Yalnız hamilelikten dolayı bağırsaklar yukarı doğru çıktığından masajı alt karna değil üst tarafa yapman lazım
baykuskiz_ Elifakar76 yurumezsen gaz seni daha da sıkıştırır. Ben o hatayi yaptım yurumedim gece boyunca dogumda yasamadigim sancıyi o zaman yasadim. Mutlaka yuru ihmal etme
Baharr_06 Nescafe dene canım birde bebekler için olan gaz damlasindan sende icebilirsin kolaylıkla rahatlarsın bende sezeryan oldum bir kaç damla içmiştim
Ginepyebru Ben de 35+5 ile sezeryana alındım. 16:30 da ameliyathaneden odaya çıktım. Bacaklarjmdaki uyuşukluk geçince yürüdüm hep aşırı zordu ama yapmalıydım. Merdiven çıkmak ca çok işe yarıo gazı atmak için. Çok geçmiş olsun şimdiden
Elifakar76 Ginepyebru dikişler çok yanıyor ama saat başı koridorda bi gidip geliyorum. 15 dk yürüyüş yap diyorlar ama yoruluyorum yapamıyorum
Mimoza-kizim Elifakar76 yürüyus yapman gerekiyor canim ne kadar cok yurursen o kadar cabuk iyilesirsin sezaryen olmadim ama bikac ameliyat gecirdim ordan biliyorum