Üzmek istemem ama bizim 4. Ay aşısı çok zod geçti iki gün ateşini düşüremedim içli içli ağladı sürekli, sağ bacağından vurdular orası daha çok yanıyordu uyumadı susturamayınca bende 4 ayın birikimi o zaman patladı onla birlikte ağladım derken hiç iyi hatırlamıyorum malesef önümüzde 6. Ay aşısı var çok korkuyorum