Merhaba kızlar.. Önümüzde ki ayın 3ünde bebeğim 4 aylık oluyor ve aşımız var… İnternette bakarken bir kaç olumsuz yorum gördüm. Zaten hemen etkileniyorum m… Tabiki hic bir anne kıyamaz kuzusuna bende hiç kıyamıyorum 😔şimdiden onun stresi bastı.. Tecrübe li anneler asi sonrası durumlariniz nasildi???