Meri_259i Ayshe54 valla benımde şişlik hala devam ediyor saçma sapan acaba hamıle mıyım diye tiriplere gidiyorum 🤭🤷♀️ nıye şiş diye geçer inşallah ya
Lizbon Meri_259i Aynı zamanda doğum yapmışız bu ay gelecek gibi oldu silik pembe hafif geldi ama devamı gelemedi daha ama 1 seneye kadar çok normal 🥲
Poly-ana Meri_259i Benimde dört ay olacak nerdeyse olmadım bende henüz ama 2 seneye kadar normal diye biliyorum
melike567 Meri_259i ilk dogumumda 5 ay olmadim bende 6.ayimda olmuştum ikinci dogumumu yaptim 43 ildu bunda ne zaman olur bilemiyorum