Ailemherseyim kızıma hamileyken sadce şiddetli baş ağrım olmuştu,şuan ikiciye hamileyim,bulantı,baş dönmesi , tansiyon düşüklüğü,şeker düşüklüğü,şeker yüksekliği, herşeyi yaşıyorum,birşey yedigime bin pişman oluyorum ,yemesem elim ayağım titriyor,ev kokuyor,mutfak kokuyor,herşey kokuyor geliyor bana,çay içemiyorum ,sütten midem bulandı,ekşi şeyler yiyorum, tatlıdan midem bulanıyor,ama şekerim orantılı olsun diye ara ara yiyorum, ikinci beni çok zorluyor..kısmı olur erkekmi bilmem ama, sağlıkcakla yavruma kavuşim yeter🤲