Ailemherseyim çok zordu ilk bebeğim ve kızdı ilk trimesterde aşırı bulantı ve kusmam oldu her şeyden tiksinmiştim mutfağın m’sini duymak istemiyordum bu süreçte hep eşim yaptı yemekleri veya sipariş ettim ancak öyle yiyebildim. Evimden soğudum ama başka eve gidince öyle olmuyordu çok değişik bir durumdu. Her yerde uyuyordum zaman mekan fark etmiyordu uyudukça uyuyordum. Aşırı duygusaldım ağlamak için bahaneler arıyordum aynı zamanda üstümde gereksiz bir sinir vardı hıncımı hep eşimden çıkardım garibim hep alttan aldı sağolsun😄 en güzel 2. trimesterdi bulantım bitti iştahım açıldı yedikçe yiyesim geliyordu doymak bilmiyordum göbeğimde çok yoktu rahattım istediğim gibi yatıp yuvarlanıyordum😄3.trimesterde çok zordu. Göbeğimden rahat edemiyordum uykular haram oldu mide yanmasından uyuyamazdım hatta ağlaya ağlaya sabah ederdim gücüm kalmamıştı artık baya ağırlaşmıştım nefes alamaz hale gelmiştim bir an önce doğurup kurtulmak istemiştim 39+4de suyum geldi. İyisiyle kötüsüyle hamilelik sürecim böyle geçti sonunda dünyalar güzeli bir prensesim oldu👼🏻💕