Pamuk_bebegim42 şimdi öncelikle 1 fincan için 1 dolu tatlı kaşığı hatta bazen fazlaca da kahve koyuyorum , şekerini koyuyorum suyunu da koyup cezveyse eğer ocağa, makinaysa da yerine yerleştiriyorum. Sonra ilk koyduğumda karıştırıyorum bayaaaa, şeker eriyene kadar . Sonra bırakıyorum hiç ellemiyorum. Kaynayıp Fokurdamaya ve yukarıya doğru yükselmeye başlıyor ve o zaman da kapatıyorum. Önce her fincana bir miktar döküp daha sonra üstünü tamamlıyorum. Su normal su, şeker de küp veya toz fark etmiyor.